Godmorgon

Jepp, som rubriken låter :) Nu är man fixad och klar 1 timme innan bussen går så då passar man på och skriva ett litet inlägg :) Igår så var första dagen med lektioner, och så som jag skrivit så är hälften av klassen en aning.. efter? så det gick som det gick. Sen har vi min gamla skolas rektor till mattelärare.. Och ja han var lika tråkig som man trodde. Vi hade prov också, i Musik. Gehör och notkunskaps prov, så dom kunde se vad vi kunde osv. Gehör gick ju kanon men vettefan om det där med noter är min grej, kom inte ihåg så mycket mer än vad de heter, halv och hel not åså :p

Nu ska jag ner och äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Bella

NW :)

2008-08-20 @ 18:53:34
URL: http://bellagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0