Godmorgon happlappy?

Godmorgon nu sitter man här framför datorn, och inte vet vad man ska skriva. Jag vet inte heller om jag borde skriva det här så alla kan läsa för ingen har något med det att göra.  Iallafall så har min jävla idiot till pappa inte kommmit hem än från sitt festande igår.. tankarna virvlar i huvudet vart är han? har något hänt? Jag tycker inte att han är så omogen som inte ens kan komma hem itid å itid då menar jag till 3 iallafall. han säger åt mig att växa upp men vafan han har ju inte gjort det själv! Vi får se vad han säger när han kommer hem för jag förväntar mig en stor jävla ursäkt av honom.


Hörni killar och tjejjer, kan man få en uppmuntrande komentar eller något för jag behöver det verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0