Godnatt

Jag skriver för första gången i mitt liv ett sånt här sött godnatt inlägg på en blogg.  Det käns inte nytt och främande på något sätt snarare behagligt och hemma. Att skriva blogg var inte som jag trodde riktigt det var bättre! Att se att folk läser de man skriver göra att man känner sig viktig och stolt och man blir så peppad att skriva om roliga saker när man får komentarer. Idag har jag inte hafft tid att skriva så mycket och jag har bara fått kanske två komentarer men det är en ny dag imorgon då jag ska peppra bloggen med modetips, recept, träningstips? och ett litet vad jag gjort idag inlägg.

Nu har jag dushat, gjort ansiktsmask, hårinpakning och sett på elisabethtown. Nu ska jag måla naglarna och va almänt gullig med syrran.

Kvällens goda nyhet: Japp, det är faktiskt en ny god nyhet och det är att jag och syrran ska få en ny storhäst tillsammans när vi sålt stumpan :( :) eller vi köper hästen själv och betalar den själv men tidigare har det låtit som det var slut med egenhäst tiden. men ikke sa nikke! Super pepp och glad. nu är bara det jobbiga kvar. att ta farväl av svergies gosigaste och gulligaste ponny.



i myspys morgonrock och blött hår hälsar jag:




GODNATT!







Kommentarer
Postat av: A K

spännande med ny häst!:)

2008-08-17 @ 16:37:41
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0