Härliga FREDAG

Okej, jag har datakunskap sonm vanligt och det är FREDAG!  woho, förutom tanken vad jag ska göra ui helgen.. Inget :( så tråkigt har jag .. nä men det blir vell säkert att vara med grannen hela dagarna, rida, gå på promenad, sova, äta och kanske träffa karro :p Jag vill åka till kolmorden så kan ingen vara snäll och säga, ja jag kan åka med dig karin :)

Förövrigt så hade jag sånglektion igår som gick bra och så är det ensambel idag :D Det se jag iaf fram imot.  Att få spela lite och ha det allmänt trevligt men först har vi datakunskap, matte och samhällskunskap :D

Igår satt jag mig på ett cafe helt själv bland allt folk med kaka bulle och kaffe och gjorde mina få läxor :p Det var jätte skönt! bara lite tid för migsjälv å så var det jätte gott  :p jag ska plugga idrotts grejjset senare idag efter jag stressat till bussen och stressat till stallet som jag förhoppningsvis hinner till halv 5 eftersom jag lovade karro.. jag lär mig aldrig att sluta lova folk saker som jag inte kan hålla :/ aja hoppas jag hinner.. å så får jag dessutom ta den jäkla tröga cykeln till stallet ^^  Det är vad jag kallar en fredag I karins Tråkiga liv.

Kommentarer
Postat av: KiM

nawh :( stackars Karins cykel :( Jag vill åka till Kolmården! :D Fast det kan jag nog inte :( Har inte råd... -.-' Jag vill vara rik! Kan inte någon ge mig pengar så att jag blir rik?

2008-08-29 @ 10:27:50
URL: http://zombiedoll.blogg.se/
Postat av: KiM

KARIN! vill du shoppa med mig någon dag? :) hundögon

2008-08-30 @ 09:40:42
URL: http://zombiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0