Kära dagbok

Idag har jag inte gjort så mycket annat än vad jag planerade och det var ju att gå på prommenad och ner till stallet thats it. Det gick jätte bra för matilda att rida stumpan, Tror och hoppas att de vill ha henne :) Förövrigt blev det inget med Karro idag så det var vell lite tråkigt, men ändå ganska skönt..

Planer för ikväll är:

- Ta en lång dush
- göra hårinpakning
- ansiktsmask
- systeryster
- målanaglarna
- ta kort ?
- kolla på kläder inför måndag
- kanske se på någon mysig tjej film
- Rå om mig själv


Det är inte heller så fel ellerhur!  uppdaterar med bilder från tjej kvällen. Jag äslskar dig syster!





inte så snygg men det är iallafall sis och jag på bilden! 

Kommentarer
Postat av: Bella

du är görsnygg !

2008-08-17 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0