kära dagbok

Idag har jag inte gjort något speciellt, trökigt va? javet men ens liv kan inte vara roligt jämt och tur är vell det.  Men lite har jag iallafall fått gjort,

jag har gått med hundarna i över en timme. Det var riktigt skönt förutom att det regnade just då :( Men annars så var det riktigt kul att snacka tjejsnack med syrran.

Efter det satt jag mig och klurade på blogg designen som jag inte fattade mig på. haha jag som är så tekniskt kunnig. naat.. tur att det finns snillen som kan hjälpa en.

Sen åkte jag ner till stallet och hälsade på gumman och tittade när kajsa tränade lydnad med henne. kanon lydig blev
hon!


nu vill jag bara ha sol och sommar igen ! lovet var på tok för kort ....




Kommentarer
Postat av: ina

såfall vet jag inte:/ för jag gjorde bara som det stog på den sidan:o

2008-08-15 @ 21:55:55
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Postat av: ina

haha ja :)

2008-08-15 @ 22:40:14
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0