Nyvaker Yrvaken

Godmorgon svergie! eller nja de som läser min blogg iallafall. Idag fick jag lite sovmorgon  då jag släpade fötterna ur sängen klockan halv 10. Bara 4 minuter senare sitter jag här och funderar vad jag ska göra idag. Jag vet igentligen inget mer än att Matilda ska komma och provrida Extreme ( min häst ) Så jag hoppas att det går bra. Matilda har blivit helt såld på extreme, tur säger jag bara att pollen min har charm som heter duga!

Annars så kommer jag vell gå på prommenad och chilla, lyssna på musik, spela lite gitarr och ha det allmänt skönt. Jag kanske ska träffa Karro också. Det känns skönt eftersom vi har bråkat lite den här veckan.. Inte så lite hon har totaligronerat mig och påstår att jag är en annan person när jag är med Ida ( tjej i stallet ) aja, får se hur det blir med den saken. det enda jag vet nu är att jag ska äta frukost.

Idag blir det:

-
ett äpple
- en banan
- en apelsin

( det blir en fruktsallad )

- ett till två glas juice
- en grov macka med sallad, skinka och gurka och paprika.




 

Rösta om du gillar min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0