Skola

Okej, nu har jag hafft tre riktiga skoldagar och allt börjar kännas lite bättre.. dvs har kommit in mer i klassen och börjat prata mer med tjejjerna från säter som verkar ganska trevliga :p Sen så har vi träffat lite olika lärare, en som var skit frän som hette cennet, och så en data lärare vid namn? och så våran skithärliga franskalärare Anna :D Min syster har också bytt klass till NV, vilket glädjer mig ;) hehe

Jag har besttäm såhär att veckodagar så bloggar jag om vardagen och på helgerna bloggar jag om annat också för då har jag tid :D Älskar ESTET! slapp dag idag men annars så går man til fyra! Imorgon är det ensambel, skitkul!

idag träffade jag och Kim Helena, eller rättare sagt vi våldgästade Helena :p hennes mage har blivit jätte stor, söööt och hård. hoåpas hon får en flicka ^^,  Nu ska jag kika lite på http://stylesearch.se och sen ska jag gå ner och se på topmodel i guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0