Välkommen

Hej, nu har jag skaffat blogg här, och jag ser fram emot att få börja blogga om allt möjligt. Jag tänkte börja med att berätta vem jag är.

Jag är en:

- glad och posetiv tjej
- ambitiös och målmedveten
- älskar hästar
- spelar gitarr och sjunger
- kommer från dalarna
- kakmonster

förutom det så är jag en ganska vanlig tjej, Jag är 15 snart 16 år och ska börja första året på gymnasiet. Jag ska gå estet musik med min tvillingsyster Kajsa ( http://superkajsa.blogg.se ) vilket både känns kul och lite segt eftersom vi alltid gått i samma klass.

I bloggen kommer det finnas:

- Musik tips
- Min vardag
- Recept
- Recensioner
- Dagens outfit
- träningstips
- horoskop

och en massa annat skoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0