Agility och vintertur

Idag har jag vaknat tidigt och åkte snabbt ner till stallet, jag borstade stumpan min och vi begav oss ut på en härlig, mild, mysig vintertur! Vad underbar eller hur! När jag komhem så tittade jag på Living Lohan och ngt annat tv pogram på MTV :) Efter det åkte jag och mamma till ridhuset i Bodarna och tränade agility med klara och Alonzobonzo :) Det gick super bra! Jag är en jätte nöjd och stolt matte :)  Nu ska jag käka hembaktpizza med tortillas bröd! :) jätte gott! Och dagens lunch blev potatisgratäng , det var jätte mumsigt.. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa SOLO med en kopp rykande varmt TE, eller efter maten snarare! :) ha det gott!

först hittade jag massor snyggt från topshop och forever 21 :)



Kommentarer
Postat av: Liene

sv. Men tror inte man kan bli sjuk medans man har kul, baar efteråt när stressen släppt, det är inte bra heller men bättre än att bli sjuk mitt i allt precis.

Modigt? hehe, tycker det bara är kul:D



Snygag grejer!

Sk anog också ta lite te nu:)

2008-12-07 @ 19:32:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: joel

men Karin du dricker inte "riktigt" te ;P

2008-12-07 @ 21:40:20
Postat av: karin

Joel, jag dricker visst, riktigt te! Blåbär eller citrus :D MUMMA!

2008-12-07 @ 22:39:42
URL: http://undersvampen.blogg.se/
Postat av: sten

du skrev fel! rykande varmt kaffe! skare va! ^^

2008-12-20 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0