Back from school :)

Nu har man kommit hem från en dag full av skola, och kör och så.. Vi har även kollat på teater som estet theater 3 spelade, de var jätte duktiga! Efter skolan hade vi stämrep med alal hedemorabor, som pågick i över en timme tror jag, vi sjöng igenom alla låtarna fleragånger! de sitter som en smäck nu :) hehe.. Så nu sitter jag här och sjungit igenom sångläxan ett antalgånger.. sjöng lite högt kanske för alla blev sura.. Jag funderar på att ladda upp ett klipp när jag sjunger men vet inte om jag vågar.. det finns ju dom som bara vill trackaner på folk hela tiden och vet faktiskt inte om mit självförtroende skulle klara det så.. men jag ska fundera! :) 

Nu ska jag överlåta dator till min kära söta syster så får vi se om jag kikar in senare, jag har ett lucialinne att stryka Emilia och Johanna undrade om jag kunde hoppa in och sjunga understämma på låtarna och efter lite tjat sa jag ja, det är ju lite jobbigt att behöva ta med lucialinne till skolan! 

puss och kram ha det gott

är det nå bra på tv ikväll? några tips kanske?



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Visst är den? :)

2008-12-01 @ 20:18:02
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Okej.. :)



Lägg upp om du vill! De som bara vill säga dumma saker är inte ens värda din tid, tragiskt att folk inte har bättre saker för sig..

2008-12-02 @ 14:14:48
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Men nu har jag köpt alla julklappar tror jag:) Kanske ska sticka en sjal till mamma.





Oroa dig inte för vad andra komem rtat säga när du sjunger, tror du du skulle ens kommit med i kören om du var dålig?

Och om det är nån som skriver elakt och låter överdrivet så är det inget annat än bara avund eller bara för att den personen vill va elak.

2008-12-02 @ 15:49:50
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Mm.. kan ju bli så iofs. :P

På vilket sätt är jag mer julig? (:

2008-12-02 @ 22:20:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0