Datakunskap!

Just nu sitter jag vi den dator brevid Kim och jag har just fått reda på att jag får MVG i datakunskap! :) woho!  Idag är det kör i avesta och jag tror vi skulle dra över ca 30 minuter igen vilket inte gör mig ngt! Jag längtar till min surarem rulle som ligger i skåpet!, Det är äppelsmak på den! Gud det saftas till och med i munnen! Mitt bildspel är härochmed o pimpat ska jag säga eftersom min datalärare klagade på det! hmmf, det kanske var rätt men det var ju så fiint ;)



Älskad låt, kan vi inte få sjunga den i kören i avesta? va :)

Jag såg mamma kyssa tomten jag
Tänk om våran pappa kommit då?
Jag hade gömt mig i en vrå
För att titta lite på
Ett konstigt stort paket som någon av oss skulle få

Och då fick tomten mammas klapp och kyss
Sedan sa hon, "Åh, vad du är bra!''
Nej ingen ser att det är du
Men jag såg att det var
Tomten mamma kysste i går kväll

Jag såg mamma kyssa tomten jag
Tänk om våran pappa kommit då?
Jag hade gömt mig i en vrå
För att titta lite på
Ett konstigt stort paket som någon av oss skulle få

Och då fick tomten mammas klapp och kyss
Sedan sa hon, "Åh, vad du är bra!''
Nej ingen ser att det är du
Men jag såg att det var
Tomten mamma kysste i går kväll

Nej ingen ser att det är du
Men jag såg att det var
Tomten mamma kysste i går kväll



Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Okej.. ;P



Grattis till MVG!

2008-12-03 @ 20:17:33
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Liene

Grattis till ditt MVG!:D

2008-12-04 @ 16:12:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0