Efter en lång dag..

Nu sitter jag här framför datorn efter en skoldag, ridtur, stallpyssel och en halv äten banan och väntar på att uglybetty ska börja på kanal 5 . Det är så roligt!!! Till Bettyspagetti ska jag fika falukorvsmacka och varmchoklad eller kanske pepparkakor och mjölk, mums vilket som :) 

Idag var det första luciatåget för året, det var för lite äldre damer och herrar, jag tror att de var från kyrkan eller ngt för det var massor av präster där ( 2 st , många jag vet!! ) och det gick vell okej, förutom att det var ljusa tornarter och så.. men det gick vell helt okej fasst inte på natten går tunga .. för där var det en ton som blev så ljus med den andra tonarten så... jah! Och på Gläns över sjö och strand så glömde jag och kim att det var en andra vers x) så det versen blev utan andrastämma! haha kul att skratta åt nu i efterhand.

Nu ska jag ner och se på tv, puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0