Förkyld

Nu när man väl har jullov så blir man förkyld, ligger i sängen och allt snurrar, feber och snor som rinner och gör så näsan tjocknar igen, det är inte direkt trevligt, att man sen låter som en kråka när man pratar och sjunger är inte så trevligt för familjen som tvingas lyssna på det...

I förrgår var vi på mammas jobb och badade i bassängen, det är 35,5 grader varmt i vattnet, riktigt mysigt.. dagen efter var jag febrig och sjuk... jag var iof sjuk innan jag badade men ändå.. Så lovets uppdrag nr1 blir till att blogga och bli frisk.. jag älskar igentligen att blogga å så men det känns ganska opepp när ingen läser.. hehe.. så nu ska jag skriva interessant så jag får lite läsare och då har motivation at skriva och lägga tid på bloggandet. och det är vell passande att börja näör jag har tid som på ett lov tex.

Joel har kommit hit ( kajjas kille ) och dom ska vell ut och gå en stund med häst och hundar.. jag kan ju inte göra något av det nu när man ligger hemma och är sjuk. Igår var ida på besök, vi gjorde inget speciellt igentligen typ snackade, myste och så, det piggade upp mig lite... Jag vill bli frisk till nyår iaf då jag ska till Amanda vi ska äta god mat och ha det allmänt trevligt! :) ser fram emot det!!



väldigt fin och upp piggande bild!




Kommentarer
Postat av: sarah

låter som ett bra år :)

2008-12-29 @ 14:53:22
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0