Hejs svejs

Nu sitter man här i långkalsonger och ridtröja, jag har just kommit hem från stallet. Det gick jätte bra och jag hittade en mjuk sandväg jag kunde arbeta henne i trav och galopp! Jhiha :P Nu ska jag äte Tacos och efter det blir det Idol och ostbågar i soffan med mamma och pappa.

Idag har också varit en jätte kul dag! Först var det engelska redovisning vilket gick prima! efter det var det lucia tåg som var jätte kul och det gick bra! Efter det var det lasagne i skolan MUMS och Gehör och musiklära, jag var riktigt på G kan jag säga! Jag fick rätt på första försöket! På 2 gehör slingor och en rytmgrej, :) känns bra inför det fruktade provet :o

Efter det blev det Ensamble , och det var jätte kul! Vi hade ny lärare Emma Lindgren som jag kände från tidigare så et var jätte kul hon får verkligen en att släppa loss! Vi spelade och jag sjöng Let's dance :) Jätte skoj. eter det var jag helt slut i rösten som man får ta i! :) Nu ska jag sakta men säker dra mig mot soffan!


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Okej, vad heter de? :)

2008-12-05 @ 20:17:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: bar sanningen det:) ja, det var kul! fast ag var trött som bara den. Men nu mår jag bättre efter två dagar vila hemma.



Låter som en skön dag:)

2008-12-05 @ 21:21:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0