Jul sugen,

Idag har jag varit hela dagen i kupolen, gissa vad jag gjorde?

jag handlade julklappar ;) SÅ NU ÄR DET ÄNTLIGEN FÄRDIGT  och så köpte jag mig en skitsnygg svart kjol, jag kan lägga upp en bild på den senare,  Mamma ( hon läser inte min blogg ) ska ¨få en tröja och en sjal, pappa får ngn lamp grejj till garaget och en bok sen böcker till dom flästa andra ;)

hehe, böcker är superbra! jag måste också medge att jag varit jätte o uppdaterad nu de senaste veckorna, jag har inte orkat kan man säga! hehe, känner mig lite illa till mods.. Just nu sitter jag och pratar med karro på msn, det var så länge sedan vi träffades och vi har börjat glida isär, men det är aldrig försent att bli tajta igen ellerhur?

nu ska jag dra men ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0