Väntar på farmor

Idag är dagen då vi ska fira att min pappa och farmor fyller år, grattis på dom! Det kikar aldrig på internet så jag kna berätta vad det får, pappa får en parfym från Hugo Boss, tror den heter soul. Farmor får en kofta! så vi får hoppas att det passar! :) Jag sitter och gör lite uppmjukande sångövningar framför datan fasst huvudet säger att du ska vara tyst, nästa vecka blir krävande först lucia träning måndag och tisdag, Kör genrep i kyrkan på onsdag.  torsdag Lucia avesta, Fredag lucia skolan och ensamble och på torsdagen har jag sånglektion också sen på söndagen är det julkoncert i avesta också.. jätte kul vecka men man får hoppas att rösten pallar, den är redan sliten så.. hes som fan. :/ aja

Nu kommer farmor, syrran och mamma och vi ska fira dom och äta marängtårta med jordgubbar, MUMS!




Kommentarer
Postat av: KiM

Är du också ashes? >.< jag kan knappt prata och jag snorar som sjutton... men jag har inte haft någon feber i alla fall :)

2008-12-06 @ 17:02:01
URL: http://zombiedoll.blogg.se/
Postat av: karin

ja :( det är inge kul! och igentligen borde jag passa på att vila rösten under helgen och bli bra, men har inte riktigt tålamodför det, rösten spricker hela tiden det är sjukt! Men jag kör på varmchoklad typ helatiden och Från och med nu ska jag inte sjunga helatiden.. .. det är svårt men jag måste tvinga mig själv till det! Hoppas man inte blir sjuk nu bara! Hoppas det inte blir nå värre för dig! :)

2008-12-06 @ 18:45:45
URL: http://undersvampen.blogg.se/
Postat av: Liene

sv. Tacos är också gott det!:D



Fy vad gott med tårta och grattis på dom föresten!

Verkar som du kommer få en jobbig vecka nästa vecka och jag som trodde att min var det(A)

2008-12-06 @ 22:42:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Ja, det tär på rösten, så ta det lite lugnt nu. man kan alltid sjunga inombord alla låttexter och sånt.

2008-12-07 @ 11:54:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0