Dagen som varit! :)

Hej allesammans :) Idag så har jag hafft Hjärt och Lungräddning ( HRL ) med klassen, och man lärde sig mycket som är bra att kunna, det som var roligt var ju ändå att hon som pratade på filmen vi såg på pratade så entonigt, tänk er:

Hallå, är du vaken? Han har hjärtstopp och jag hör andningen i samma ton! det är jätte roligt iaf! ett sånnt där for the moment ögonblick som den som läser inte tyckr låter ett dugg roligt! Efter det åt vi mat och gick tilll idrotten, vi hade blandade bollsporter på schemat men jag orkade inte riktigt som jag brukade... man tappar kondisen ngt när man har hafft feber i 5 dagar och inte orkat göra ngt :/ menmen.. imorgon får vi veta hur jag ligger till i betyg.  Jag hoppas åtminstone på ett VG så som jag kämpat mig högröd och helsvettig varendaste lektion!

Nu kom min underbara mamam hem med Marabo Choklad! tack :) det är så gott! Speciellt, vanlig, apelsin och digestive!
Snart sa jag äta spagetti och köttfärssås med färska nybakta frallor! MUMS!efter det så ska jag hålla i Lucia träning på ridklubben, :) det blir vell trevligt lite jobbigt kanske men ungarna är så söta! ;)

Min hund fyller 1 idag också  :)Grattis!



Puss och kram!






Kommentarer
Postat av: anna

äh då får du göra det till din stil då ;)



grymt söt hund!

2008-11-25 @ 17:01:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

kul med kollage :)

2008-11-25 @ 17:09:52
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0