Godmorgon :)

Godermorgon mitt härrskap!  nä u har jag kanske sjungit för mkt lucia sånger :p haha

På schema för dagen är det: Historia, Engelska Lunch :) Lucia rep, samhäll och sen har jag sånglektion. Efter det blir det att kika i lite affärer så får man se om man hittar ngt men det hoppas jag! Jag har sett en jätte söt klänning på next company i stan , annars kanske ngn tee shirt.. :) äsch det visar sig vell! Dagen blir nog ganska innehållsrik, det är den alltid med Kim ( zombiedoll.blogg.se ) man har alltid roligt med henne och vi har samma humor så! Berätta om er bästa vän?  

Ikväll ska jag kika på Medium på TV4 , kanon bra program som jag har följt i flera år :) Så det är inte så konstigt om man tycker det är bra då! haha, Jag ska nog läsa efter jag ommit hem från stallet idag och sen se på medium! hmmf, det blir jätte bra!



Ha en bra dag, hemma, på jobbet, i skolan för det ska jag ha! :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man tittar på M ;-) Den 8:e kapar de gipset och jag längtar.

2008-11-27 @ 08:04:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Viiiickyyyy

Hoppas du hittar något riktigt fint!!! älskardig<3

2008-11-27 @ 14:14:25
URL: http://vaj.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Njae.. jag tycker inte det är själviskt. Själviskt hade väl varit om man dödat för att få leva själv. :p

2008-11-27 @ 14:16:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0