Godnatt

Nu ska jag borstatänderna och lägga mig och sova en god natts sömn.. imorgon är det skola och då blir det full fart igen :) kulkul men kompisar och så men jag ser inte fram till historie provet på torsdag. :/ hehe jag måste plugga imorgon.. sådetså fasst jag ska också rida så jag vet inte riktigt.. Jag lyssnar just nu på

Norha Jones - Don't know why

Jätte fin låt som passar nu när man ska sova.. kajsa pratar i telen med joel.. de har pratat i över en timme nu .. efter att det chattat i typ 2.. jag skulle vilja sova nu om jag var han... hehe men ändå det är ju deras problem. Jag ska iaf sova nu lite sent kanske men aja.. kl 11 .. :( inte så bra men längtar till kör och mu prr? kanske bror på om det går bra eller inte :p hehe, Natti :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

God nattis

2008-11-02 @ 23:05:28
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jaana

gonatt ^^

2008-11-02 @ 23:07:55
URL: http://thejaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0