Halihallå

Ja, finns det ngn bättre rubrik? :) haha, Just nu sitter jag i morgonrocken och är lite allmänt seg, Jag har varit på kör i 2 och ½ timme och då är man lagomt mör även om det är askul! sjungasjunga sjunga, idag sjöng vi på den 8 stämmiga låten och det gick bra, iaf för mig min stämma var lätt och så men hursomhälst var det kul, vi sjöng också gläns över sjö och strand moll verisionen :) kulkul!  Dagen har annars varit kanon och proven gick jätte bra! När jag kom hem från kören så satt jag mig och pluggade samhällskunskap, och analyserade tidningar då vi ska ha en muntligredovisning om brott och så imorgon, och med bra planering som man har började jag med detta idag x) det var inte så smart men nu är det fixat! Jag fick reda på att jag troligtvis kommer få MVG i Idrott och hälsa A så det känns jätte bra att höra :) 

jag vet inte om jag har så mkt annat att skriva om, men jag tänkte lägga upp en bild på Bob Marly men det blev ett klipp ist!





Vi ( jag och Kim ) har arbetat om honom på engelskan, eller inte om han men Jamaica och då blir han med på ett hörn ändå :) svårt att låta bli!


Nu ska jag ner och ta en kopp choklad :) se ya





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0