Idag is the day after tomorrow!

Maby not men endå, det lät ju fräsigt! Idag har jag massor av roliga saker på schemat! först är det engelska, matte och samhällskunskap och på eftermiddagen är det musik hela tiden, först Gehör och musiklära och sen ensamble i 2 timmar, URKUL! Vi spelar en sånn fin verision av Jätten Jorms sång :) haha och Kalles klätterträd.. :) Så det känns peppande och kul! Jag håller på och låter håret självtorka eftersom jag her ett sånnt ruffs så måste det självtorka annars ser det ut som ett jökbo, vilka i lands problem jag har! Brevid mig står syrran och fixar iordningsig böjer upp ögonfransarna och gör sig allmänt piffig, me like :)

Jag har övat som fan på gårdagens sångläxa så nästa torsta ska jag kommadit och sjunga skiten av mig, :) Jag älskar att youtube finns så jag kan lyssna på hur låten gick för melodin var glömd när jag kom hem, Det är alltid så att de låtr man vill ha kvar i huvudet försvinner och det låtar man vill få bort stannar kvar, hmmf.. det måste vi göra ngt åt!



Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0