:) kul att Obama vann!

Idag vaknade man av att tv:n var på, man hörde ljudet nerifrån det var pappa som satt och följde president valet, och vad man blev glad när man fick veta att Barack Obama vann! :) jätte kul tycker jag faktiskt, förstår det inte riktigt själv hur jag kan vara intresserad av detta men det är jag .. Det blir också kul att se vad han kommer göra åt USAs oljeförbrukning som är skyhög,

Nu så ska jag ta på mig strumpor, packa idrottskassen , packa matsäck till kören och så ska jag äta frukost och hinna kika lite på Vakna med the voice ^^  Idag har vi Idrott och data som är kul dvs.. svenska och halft historia också ^^ ... vi får se vad det blir att göra på idrotten.. hoppas på basket som jag upptäckt att jag har talang för eller jag försöker iaf jätte mkt.. :) ... tävlingsinriktad... ;) hehe

The love that you had - Tracey Chapman blir dagens sköna morgonlåt så fin!




han gillar att bada det gör jag också :) ^^ hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0