skitdag..

Idag har INTE varit en bra dag kan jag säga, jag har ju pluggat hur mkt som hälst inför historie provet.. jag känner att jag kan princip det jag ska kunna och så sätter jag mig och ska skriva provet.. Och jag kan säga att jag aldrig hafft ett sånnt svårt prov, det var helt knas.. han hade med saker jag aldrig hört talas om och saker som jag ansåg vara ovesäntliga.. jäkla klurgubbe det känns ju som han sitter där och vill göra det så klurit som möjligt.. :( hoppas jag får VG men troligt vis inte.. Det känns piss och jag är sur justnu..  Ingen sånglektion idag heller :( inget kul idag helt enkelt.. hade läxförhör i engelskan på ord som jag hade tänkt plugga igår på glosboken.se men sidan var cp så jag kom inte in och inte hade jag boken hemma här heller.. :(  känner mig ganska depp.. aja.. jag ska rycka upp mig och se på ett spännande avsnitt av medium och hoppas att morgondagen blir kul, iaf ge mu och ensambel :) hoppas det går riktigt bra på ensambeln så man får lite flyt i livet igen

bubbis jag älskar dig fasst du är en sånn stor tönt precis som jag ^^ han är söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0