spökjakt



Idag har jag inte gjort så mkt fram till 5 då jag åkte till ridklubben för att vara med och skrämma barn. Vilket jag inte är så bra på men det är ganska kul iaf... Det var inte så kallt men lerigt och så gjorde mossan som man satt på att man vart blöt igenom täckbyxorna.. det var mindre kul men posetivt är att jag inte var så mörkrädd :) hehe.. vad man känner sig duktig. när jag kom hem så kikade jag på dansbandskampen ¨på svt1 med mamma och pappa.. inte för att jag just precis gillar den musiken men det är som typ ett humorprogram.. nallebjörnen i den urväxta elvisdräckten.. han är ju ganska charmig inte sant :p haha jag kollar faktiskt mest på det för att jag gillar den mittersta dommaren han pratar så roligt och så har han dendär äkta dansbands töntiga feelingen. nu påstår jag inte att jag är nå häftigare än han nödvändigtvis för jag är då töntig själv och det ska man va kan jag tycka.. :) Det finns inte tid i livet för att skämmas och spela cool. sen finns de ju dom som är sådär coola av naturen.. :o javet visst är det orättvist.. kan man tycka men icke sa nicke.. :] haha

Nu har vi kmmit på att förådet invaderats av råttor .. :( så mamma har damsugit varenda grej och nu ska vi göra en hemagjord råttfälla vi tänkte ställa en glasburk med höga kanter brevid en pall så råttorna kan gå upp på pallen slänga sig i burken som är fylld med havregryn i båtten.. jag tror inte direkt råttorna är så smarta men vi får vell se.. isf ska jag kalla den super råttan!!! the super mouse o<]:^)]=




jurymannen ( han som är rolig i miten killen)

hejdå


Kommentarer
Postat av: kajsa

I JUST LOVE HIM!

2008-11-10 @ 07:44:31
URL: http://superkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0