alone?




ännu en otroligt vacker bild, jag sitter här framför datorn och säger till mig själv att livet går inte under för d inte kan hämta mjölk själv och påminner mig om att jag borde läsa på historian...  medan hundarna bokstavligen ylar därnere.. varför vet jag inte och jag orkar faktiskt inte tiitta till dom och se vad det blir så upprörda utav...

kalla mig dum, jag kanske är det ... 
Ingen människa orkar vara glad, och bry sig om allt och alla jämt och även om folk tror att jag inte har en trött orkar inte sida så har även jag det .. konstigt?

nej inte speciellt!

förlåt för att jag betynger er med mitt klagande ingen anna´n hemma som kan lyssna på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0