Godmorgon :)

Idag så blir det en jobbig trökig dag.. Jag ska plugga historia i typ en evighet så jag fattar lite.. sen nu på morgonen så ska jag med pappa och köpa hö.. blir ett evigt kastande upp på skulle både drygt och trökigt efter det ska jag mocka vilket är gansa avslappnande men inte så roligt..

Igår hade vi iaf en bakkväll vilket inte var helt fel medtanke på hur god kladdkakan blev.. gottrecept kombinerat med rommerska bågar mums!!! så det var toppen samtidigt som vi såg på insider :) det tycker jag vi ska göra om! jag kände mig ganska trött och allmänt opepp men när ni kom så blev det genast kul så .. det var ju bra !

Nu kom jag också å att jag ska kika på halloween kostym :D det blir ju dagens underhållning plus att jag ska laga lasagne till middag


ha en trevlig dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0