Måndag i mitt hjärta ^^

Idag var en typisk måndag för mig.. Först franska sen matte. Efter det  var det lunch, vi åt mat och efter det var det kör :D jättte kul som vanligt fasst många verkade osäkra på sin stämma tur att jag och kim kunde den iaf ;) heheh efter det blev det musik komunikation vilket var kul och det gick bättre än förra gången :) sen var det estetisk verksamhet då vi spelade theater :D kanon kul!! :D efter det se på film på svenskan ..


En slapp och rolig dag heltenkelt!  har förövrigt lite problem med vad man ska skriva om ? och så..


ha det bra!! jätte fin bild!





Kommentarer
Postat av: Nitania

Svar: Hehe förstår vännen! Men nu har du ju två lotter i tävlingen i alla fall, vilket ju är en fördel åtminstone :) Får hålla tummarna, och jag önskar dig lycka till! :)



Den där bilden är så fin. Har ett par vänner som har förstorat upp den och ramat in på väggen. Ser ut som en riktig tavla, jättefint!

2008-10-20 @ 19:09:21
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0