rolig dag igår :)

Jag kan börja med att berätta att jag hade världens otursdag i onsdags.. det började med att jag gick in i en släpvagn, Vem fan går in i en släpvagn??? jo jag... suck. efter det så hade jag ett sår på knät. Dagen flöt på bra tills andra lektionen då vi hade idrott vi fick förs springa konstant i 20 minuter och sen spelade vi handboll, då stukade jag foten. :( ont som fan och inte nog med det vi fick stå i matkö i 40 minuter.. maten hade tagit slut :(

I torsdags så hoppade man på kryckor från halv 9 till 20.00 :/ suck vad onte och jobbigt det var .. Men igår lekte livet jag vart runtshussad i rullstol på kupolen av kim och massa andra! det var riktigt lyxigt och man fick värsta respekten ;)
jag köpte: en stor ljuslyckta, 4 ljus, bh, örhängen och nagelack.. lite smått och gott det vill säga :)

Idag händer inte så mycket.. sitta hemma och tröka.. farmor kankse kommer över :D


Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh söta farmor :)

2008-10-25 @ 11:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0