Se på skräckis

Ikväll bär det av till Ida och Jonte, vi ska se på några skräckfilmer som de hyrt. längtar att få komma bort från mitt hus som man varit i princip inlåst i de senaste dagarna... kulkul men jag kommer inte kunna sova inatt men jag ser det som lite laddning inför halloween festen hos Kim,

Jag har lagat snabb pizza.. Det blev jätte gott man hade tomatsås, skinka, ost mm ( det man vill ha på ) på ett tortillabröd.. Smakar precis som pizza och det går på 5 minuter att göra! Nu ska jag hoppa in i dushen och frächa upp mig eftersom det inte blev av tidigare... Jag längtar.

Nu låter et som om Joel ska komm hit också ( syrrans nya kille ) Och ska sova här.. stackars mig , kajsa och jag delar rum så.. hmm :S det blir inge gos fördom.. jag kan vara ganska dryg!



Min älskling :)



Kommentarer
Postat av: bella

hahah, stackars kajsa :(

2008-10-28 @ 20:45:33
Postat av: karin

stackars kajsa? knappast! :)

2008-10-30 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0