tbx...

Haha, hej ... vad konstigt det känns att sitta här och skriva i bloggen igen ^^... Jag har verkligen hafft jätte blogg lust i helgen så nu ska jag vell ta tag i dethär igen! Just nu sitter jag och kollar på hål i väggen som går på kanal 6 :) skit roligt program, lite udda dock men vilket är inte det! Helgen har varit rolig, igår var jätte rolig, jag bowlade med Amanda och vi såg på tv och hade det mysigt.. vi cyklade en hel del ^^ ! Idag har jag rensat ur garderoben och alla lådor på rummet, jag har storstädat som en tok men nu är dedt rent och fint! och i franskan spelar vi teather.. gött som bara den!


snart är det höstlov, snart så fyller man år och jag är shoppingsugen till tusen! vill ha pengar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0