Tröttsam Tisdag :o

Idag vaknade jag med påsar underögonen och såg och kände mig riktigt trött, vad gör man åt saken liksom? det är ovanligt för att vara jag ^^, jag tog på mig myskläder ochtog bussen till skolan som en levande zombie.. När jag kom dit hade jag data och lekte i excel efter det blev det gemu då vi tog ut en låt på gehör :)

Efter lunchen hade vi idrott , vi spelade basket och jag tävlingsmänniska som jag är tog ut mig på de två första matcherna den sista kunde jag knappt lyfta fötterna... aja efter det va jag D Ö D eller vad det kallas? hehe.. gick till mattenn och räknade lite men det var en jobbig cirkelsdiagrams lektion.. efter det blev det busse hem och ner till stallet på endast 5 minuter.. jobbigt som bara den! nu sitter jag här och äter godisremmar och borde ta itur med franskan men jag orkar inte riktigt :p

först blir det att  bada bubbis som har rullat sig i ngt äckligt!!!





Kommentarer
Postat av: Miranda

näjmen har du blogg?! Najs! Hur är det med foten?

2008-10-23 @ 11:06:36
URL: http://mirandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0