utstött? JA av syrran ..

hehe.. okej det kankse är jag som är dum men det är faktiskt så att syrran tar upp hela huset med sin kille och jag får inte vara ngn stanns.. ... ... räcker det me att förklara det så? nja men kanske.. De trampade också på min fot.. jag som skulle rida idag :o !!!


Godmorgon i vilket fall! :D Idag ska jag Rida  (hoppas jag) och så ska jag inte göra så mkt mer tror jag iaf.. se på tv laga lite mat och gosa med hundarna! Alonzo är en ängel mamam skulle väcka mig 7 idag så jag kunde se på vakna med the voice men det gjord hon inte ist kom alonzo och försökte väcka mig 7 ( enligt min syster så var klockan så mkt ) men jag blev sur och schasade ner honom.. Han ville ju bara vara snäll och väcka mig den tiden min lilla gubbe..


hur ska han förlåta mig? :) min sötis <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0