wiie

NU sitter man mätt och belåten och konstaterar att jag lagat mat två gånger idag till lunch blev det kykling och nu blev det korvstråganoff? (stavning) hehe Jag känner mig riktigt duktig, extremt duktig faktiskt. Om en timme kanske kommer Ida och Jonathan på bakkväll.. vi ska baka kladdkaka och se på tv ^^ :) blir nog trevligt,

Jag fullkomligt älskar mafia Wars :) så bli medlem på facebook och så bjuder jag in dig i min coola maffia :D tummen upp för det!  Måste säga att det är lite skönt att joel åkt hem. inte för att det är nägot fel på joel utan för att jag vet inte vart jag ska ta vägen vart jag än är så ligger dom och pussas ngn stans.. hmmf.. jag måste komma på en lösning.m hursomhelst så ska jag spela pet society en stund nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0