bara för att jag slutar tidigt

Okej, efteer som jag nu ska börja blogga och komma på dedär mest aktiva bloggar listan så tänkte jag att jag vill ha lite tipps om vad folk vill läsa om.

Idag så började dagen med datakunskap vilket var slappt som attan! Jag höll på med mitt bildspel om choklad och gjorde någon word uppgift! Efter det hade vi musik teori, vilket inte var helt fel kan jag erkänna..  Vi fick sjunga och hoppa melan olika toner genom att lärarn sa  1 4 2 5 tex dvs C F D G :p hehe, inte så bra på det ^^   Sen var det mat , falufrestelse och potatisbullar. Inte heltfel det inte! Och efter det så hade vi vollyboll som jag suger på och vi blev rättaresagt krossade av de andra laget ^^ ...  Efter det hade vi matte och sen slutade vi. Kort och gott så var det en riktigt kul dag!


Imorgon börjar jag 11.20 så då blir det kanske ett morgoninlägg med lite kul!

på bilden är det Aramis AKA Albin, som är en av min hunds valpar born nu hos mosterLisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0