Datakunskap^^

hej, just nu sittar jag på datakunskapen och har inget att göra.. Jag har gjort klar miit supersnygga bildspel och word på g nivå är klart. Jag sitter och konsenterar mig på dethär medan min näsa  tjocknar igen bit för bit.. not so funny! Hursomhälst så är det ingen kör idag. skittrökigt men ändå så är jag ju jätte förkyld så det var vell lika bra ^^

Nu börjar datalektione dra sig till sitt slut och jag ska hem och rida. Det blir juh kul iaf. sen har jag lite historia att läsa. SNARK! till imorgon dessutom.  Kajsa har redan slutat så man känner sig lite opepp att behöva vara här i skolan. Aja . Nu ska jag stänga av datorn ta mitt pick och pack och åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0