Datalektion! ROLIGT :D


Just nu sitter jag vid datorn vi har datalektion ^^.. Det är ju slappt och vi har en skit härlig lärare! Idag har vi två prov, matte och Samhällsprov i demokrati. Inte särskiltkul :/ jag ser inte fram emot samhällsprovet då jag inte kan Minns du frågorna som vi skulle kunna! :p hehe. not so good! men det får gå som det går!

Idag har vi ensambel och jag har kommit ih¨åg plektrum^^ :D

Igår hade jag sånglektion vilket var jätet kul! jag fixck sjunga memory från musikalen cats. Den är ganska svår faktiskt man byter tonart 2 ggr och hoppar mellan 6/8 dels tackt till 12/8 till 10/8 dels tackt å så går den ljust½ :S men det ska fixa sig ^^ hoppas jag iaf! Efter den s gick jag och fikade med kim ;) det var riktigt trevligt och gott :P sen kom moa och mamma slutade jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0