Godmorgon

gud vad skönt det var att ställa klockan på 9 istället för 6:30. Inte nog med det så gick jag och la mig itid. dvs kl halv 10.  Nu sitter jag nydushad i min mjuka fluffiga morgonrock och äter frulle. Varm oboy och macka.

Idag börjar det med språk, senare svenska och historia sist så blir det den älskade datakunskapen! Gud vad jag känner mig pepp.. Inte på historia men de andra ämnena är helt okej!  Jag undrar vad jag ska ta på mig idag ? hmm... Kanske jeans och katt tröjan? jag vet inte riktigt,

Efter skolan åker vi direkt till avesta och sjunger kör, Det ska bli skit kul! jag känner mig jäkligt pepp! Vilken glad dag dethär är, jag har blandannat tränat på veckan glosor på glosboken.se ^^ Inte så kul men nu kan jag dom!


Jag undraar om ni skulle kunna hjälpa mig med min choklad undersökning, vilken choklad är godast?


MJÖLKCHOKLAD, VITCHOKLAD, MÖRKCHOKLAD eller BLOCKCHOKLAD ?


kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Vikky

Mjölk choklad såklart=)

2008-09-10 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0