Hej Hej hemskt mycket Hej

JAG HAR ONT I HALSEN :( : SLUT..


nädå, jag hade sånglektion idag och det gick jättebra, fick sjunga my favorite things vilket jag klagade lite över frö att den är så ljus, men så fick jag som jag ville å hon sänkte den :p Sen envisades hon och jag gav md mig så jag sjöng den i den ljusa jobbiga obekväma tornarten :p Å det gick faktiskt bra, vad händer jag kan inte sjunga så ljust? och defenitift inte hoppa mellan mörkt å ljust vartannat ord.. hmmmm, det var konstigt, läxan blev att prata sexuellt och sensuellt.. vad det nu betyder, och vara hund dvs flämta när jag väntade på bussen vilket inte blir så svårt :D  hmm, Anna Karin är iaf jätte bra och rolig!

I går var det kör, det var jätte många nya och så klart lita gamla också :p hehe, det var kul och jag tror det blir kanon att ha Emma som körledar undertiden karin är mammaledig.. Vi ska sjunga jazz , pop, gospel och folkvisor :p Jättekul med lite anorlunda..

Imorgon åker vi till körhelg, som jag tror blir jätte kul :p jämt kul att umgås med körbrudarna! därför är det inte heller så roligt att få ont i halsen .. varför just nu?!?

ses snart hoppas jag :P


                   




la upp lite bilder på bubbis och från brölloppet




Kommentarer
Postat av: KiM

Nice :D:D Jag vill också på bröllop ><

2008-09-04 @ 19:35:37
URL: http://zombiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0