Helgen är slut

Okej, Dennhär helgen har varit riktigt hektisk och rolig. Som jag skrev tidigare så var jag på körhelg fredag till lördag, Det var skitkul!! vi sjöng rliga låtar, umgicks och vår nya körledare var skittrevlig! på fredag kvällen satt man och lyssna när dom pratade om allt mellan himmel och jord. De började med att jag satt där å pratade om livet i allmänhet och sen slutade med att jätte många satt och lyssnade på när emma och emma pratade om allt! Kul att få veta vad de är för personer :D  Vi sjön en jätte rolig låt som hette tuxido junction eller ngt liknande :D lite ovant mot vad man är van med...


Sen idag så har en familj varit och kollat på extreme, så vi frå se hur det blir om de vill ha henne eller inet, sen gick jag 7 km idag :D Imorgon är det skola igen då ;) Ses då Kim.. :D  och så ska jag försöka blogga lite tänkte jag :p



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är rätt, mer bloggande! :>

2008-09-08 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0