Torsdag, tråkig rubrik - jag vet!

Okej, Idag har jag hafft sånlektion , dvs dagens höjdpunkt ^^ Det gick ganska bra i början men kändes bättre på slutet än i början då jag fick sjunga My favorit things ur sound of music :( hehe.. men  det är ju kul att bli tvingad sjunga sånnt  som man vanligtvis undviker ^^ ...  hahah.  Men sen fick jag leka storafrikanskkvinna.. Vilket var.... Anorlunda! Och flåsa som e hund och göra ngn oktav övning å sjunga på vokaler.  ?? haha...


Idag ( Fredag ) så har jag varit i skolan :p as usual. felstavat? Hursomhälst! Idag hade vi Gemu.. vi fick göra nå skalgrejjs, sjunga mellan olika toner,och så... Efter det hade vi ensamble det var skitkul, inte ibörjan dock för då fick jag sjunga någon jäkla mörk kill röst!  Det var ngn rock a billy röst med blues feeling? känndes lite strange, jag har inte värsta wiskey rösten, jag är inte kille, och jag är inte van att sjunga sånna låtar. Efter ett tag insåg micke att jag inte kunde sjunga lika lågt som han, jag kan ju säga att låten var låg för han så :P hehe, men vi höjde den så det blev ngn slags mörktjej tornart :p som passade mig, så då blev det bra, och jag fick in kännslan tillslut ^^ men det är svårt när kompet har ingen melodi som liknar sången, inge piano är med osv.. NYTT... Efter det så gick vi vidare ifrån blueslåten frami tide och fick spela en låt av sting.  :D  woho!  den hette fields of gold eller ngt liknande, ganska fin,


Idag så är Vikki här ^^ ..., Det är mysigt vi ska fika och ha tjejkväll ^^ kan behöva väcka den inre tjeje i mig. Tur att samhället inte är styrt av Astekernas samhälle då skulle esteterna dvs jag  och kimm å min klass bli offrade till solguden bubbis av övremedelklassen dvs Nv :p Fasst handel går före esteterna igentligen för de har sånn dålig musiksmak.. typ fjortisdunk  :p

Jag ska gå nu men ni får ha det så bra mina trogna äsare ^^ Kim? hehe






Kommentarer
Postat av: KiM

hehe nice xD mja, jag känner faktiskt inte för att få mitt hjärta utslitet medan det fortfarande slår... tror inte att det är jätte bekvämt faktiskt.

2008-09-12 @ 21:30:22
URL: http://zombiedoll.blogg.se/
Postat av: karin

haha, nä precis inte så mysigt kanske ^^ :) haha... men, gick det bra idag på ensambeln? :D

2008-09-12 @ 22:41:48
URL: http://undersvampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0