Den första januari :)





Nu är det början på ett nytt år och ett annat har passerat! en engång har vi lyssnat till RING KLOCKA RING på tv och skålat i glasen! :) Jag hoppas att er kväll var lika underbar som min, Vi såg på film och myste sen dansade vi järnet här hemma ^^ det var ju skojj... :p Blev er kväll som ni planerat?

Idag har varit ännu en segdag för sjuklingen.. och nu har det börjat göra ont när jag andas.. det går ju lunginflammation så mamma har börjat oroa sig för det :/ Jag får hoppas att jag slipper! Idag tog jag mig iaf ut på en skritt tur med pollen min ^^ Det var mysigt men gång på gång höll jag på att få panik för jag inte fick ngn luft :( Det var mindre kul.. Efter det fikade vi och kikade på en film med Tom Hanks, jag tycker inte direkt att han är en sånn bra skådespelare även om filmen Forrest gump äger! :)  Nu ska jag sätta mig ner och bränna lite cd skivor med favorit musiken på! en blandad kompott kan man säga eftersom min musiksmak är väldigt bred ;)

Ha en härlig eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: E

Usch inte lunginflammation tjejen, krya på dig. Lät inte kul alls.



Ja,visst är Weeds skoj, love it :-D hhahahah en lite tjockis till kisse ma.o vi fick banta ner vår hund som levde på leverpastej...Må så gott och kramar

2009-01-01 @ 19:02:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack så himla mycket :-) Jag har uppdaterat ofta och kommenterat bloggar jag tyckt om. Fortsätt skriva intressant så nappar folk!" :-) Jag har ungefär 300st idag

2009-01-01 @ 19:03:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nyår blev inte direkt som jag hade planerat, men det blev väl bra ändå ;p



Svar: Detsamma! Och jag kollar in här då och då :)

2009-01-01 @ 19:05:22
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0